De meest gestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij? Mail of bel ons!

Wij zijn leverancier van innovatieve en kwalitatieve commerciële koelapparatuur voor winkels en horeca.

Hoewel onze producten in principe bedoeld zijn voor commercieel gebruik kunnen particulieren natuurlijk ook bij ons kopen. Let er wel op dat alle genoemde prijzen op onze site exclusief-btw zijn.

– Directe iDeal-betaling
– Per bankoverschrijving (Je ontvangt ter vooruitbetaling een factuur per e-mail)
– Vaste klanten kunnen uiteraard (deels) op rekening bestellen

De meeste producten kunnen binnen een aantal werkdagen geleverd worden omdat ze op voorraad zijn. Dit staat bij elk artikel duidelijk vermeld. Indien er staat “Levertijd op aanvraag” kan de levertijd enkele weken zijn. Onder andere bij het merk Igloo is dit meestal het geval. Zij houden namelijk geen voorraad en produceren op bestelling. Het voordeel is wel dat je keuze hebt in kleur of andere opties. Wil je de levertijd exact weten neem dan even contact met ons op.

Koeldeal houdt het graag simpel en duidelijk ook m.b.t. de bezorgkosten, deze zijn namelijk gratis!
Hoewel we voor de Waddeneilanden hier helaas wel een uitzondering op moeten maken, hiervoor gelden namelijk bezorgkosten op aanvraag.

Jazeker, we bezorgen in heel Nederland en België.

De bezorgdatum wordt vooraf met je gedeeld of je ontvangt per e-mail een track&trace code zodat je je zending kunt volgen. Is er overigens informatie die belangrijk is voor het leveren, geef die dan even bij het bestellen aan. Bijvoorbeeld of er dagen zijn waarop je locatie gesloten.  

De vervoerder levert je koeling af tot aan de voordeur. Het is dan natuurlijk wel belangrijk dat de locatie tot nabij de ingang bereikbaar is voor een (kleine) vrachtwagen. Zorg er bij grotere koelingen voor dat je daarom voldoende handjes en hulpmaterialen hebt om het apparaat vervolgens netjes en veilig binnen te krijgen

Wil je je bestelling binnen tot aan de gebruikslocatie geleverd hebben of wil je hulp met het uitpakken, dan kunnen we dit vooraf met elkaar afstemmen. Houd wel rekening met eventuele extra kosten, maar die geven we dan natuurlijk vooraf aan je op. Is je locatie lastig bereikbaar (buiten of in het pand) dan zouden we ook een voorbezoek kunnen laten uitvoeren. Een ervaren chauffeur komt dan samen met je bekijken wat er nodig is om levering mogelijk te maken. Vervolgens ontvang je van ons een prijsopgaaf voor een volledige levering. De kosten van het voorbezoek, zijnde €110,00, worden op de totale leveringskosten in mindering gebracht als je de levering ook daadwerkelijk door ons laat uitvoeren.

Je kan ons per e-mail 24/7 bereiken en we zullen altijd binnen 1 dag reageren, vaak zelfs nog dezelfde dag. Je kan ons ook bellen, we zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur.

Meestal worden de producten rechtstreeks naar onze klant verzonden. maar soms kiest een klant om de bestelling op te halen. We zorgen dan dat je apparaat in ons magazijn geleverd wordt zodat we daarna het afhalen op de door jouw  gewenste dag kunnen afstemmen. Eventueel kun je je koeling tijdelijk bij ons op afroep laten staan totdat je deze daadwerkelijk nodig hebt. We hebben buiten de producten die op afroep staan echter geen showroom. Natuurlijk ben je wel van harte welkom voor advies of om kennis te maken!

Als uw bestelling nog niet in behandeling is genomen bij onze leverancier(s) dan kun je uiteraard kosteloos annuleren. Daarna kan het zijn dat we helaas kosten moeten doorrekenen. Neem dus altijd snel contact met ons op via info@koeldeal.nl.

Kijk even op de pagina ‘Service‘ onder het kopje storing en onderhoud voor meer informatie